• EIC - Intel·ligència artificial. Aplicacions per al món de l'empresa. Curs Presencial/Online en Directe
  • 2020-12-09T11:00:00+01:00
  • 2020-12-09T12:00:00+01:00
  • La intel·ligència artificial (IA) és una disciplina molt àmplia que va néixer als anys 1950 i que darrerament ha pres força degut a la disponibilitat de dades, als costos decreixents de computació i a alguns resultats espectaculars especialment en el camp del Machine Learning (Aprenentatge Automàtic - AA). El curs es centra en l'estudi i l'aprenentatge dels diferents conceptes clau que han provocat la irrupció de la IA al món empresarial i com aquest fenomen es deriva de les tecnologies habilitadores com el Big Data o el Cloud Computing. Així mateix, es treballarà en profunditat el concepte de Machine Learning i els alumnes podran dissenyar i implementar estratègies d'IA per a diferents entorns empresarials.

09/12/2020 de 11:00 a 12:00 (Europe/Madrid / UTC100)