FIB Alumni - El ‘digital twin’ i la gestió de la dualitat digital en les empreses de producte

Dijous 13 de febrer, a les 19:00h, FIB Alumni organitza aquest seminari, orientat a parlar sobre el bessó digital, la doble representació digital que uneix la dualitat del disseny i l'operació, en productes o instal·lacions industrials i que s'ha de gestionar com un tot des de la perspectiva empresarial i els seus sistemes d'informació.

13/02/2020 de 19:00 a 21:00 (Europe/Madrid / UTC100)

Sala d'Actes Manuel Martí Recober, FIB, edifici B6 del Campus Nord UPC, planta baixa

El ‘digital twin’ busca:

• Correlacionar el producte modelitzat (mitjançant el disseny i la simulació) amb el producte sintetitzat (mitjançant l'adquisició de dades amb la IoT i el processament analític amb  ‘machine learning’).
  • Facilitar l'adopció del ‘digital thread’ com a repositori general de totes les evidències digitalitzades, sobre un producte o procés.
  • Adoptar un perfil d'enginyeria de sistemes per abordar enfocaments platafòrmics de l'organització en la seva  ‘digital  transformation’.

Durant la sessió tindràs l'oportunitat de saber com les empreses industrials ho apliquen per :

• Definir un comportament holònic de l'organització.

• Combinar els SI de l'àmbit administratiu amb els de l'operacional.

• Abordar la servicialització dels seus models de servei i de negoci.

Ponent: Carlos Cosials, enginyer Informàtic per la FIB-UPC i líder de la unitat d'indústria 4.0 a Integral Innovation Experts. Docent a la UIC, director del màster executiu en Big Data Science i col·laborador de la UOC, la UPC, l’EIC i ACC1Ó en la divulgació de la IoT i el ‘digital twin’.

Inscripcions: places limitades

SOCIS

NO SOCIS

Més info: https://www.fibalumni.net/content/el-digital-twin-i-la-gesti%C3%B3-de-la-dualitat-digital-les-empreses-de-producte