Sou a: Inici / esdeveniments / Passats / Altres / 3r Fòrum de Talent en Enginyeria Biomèdica

3r Fòrum de Talent en Enginyeria Biomèdica

El proper 8 de maig de 2019, a partir de les 9 h, tindrà lloc a l'Auditori del Campus de la Ciutadella el 3r Fòrum de Talent en Enginyeria Biomèdica.
08/05/2019 des de/d' 09:00"
Auditori Campus Ciutadella, Carrer de Ramon Trias Fargas, 25-27, Barcelona
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
El Fòrum, organitzat per les universitats UPF, UPC i UB, i les organitzacions empresarials  FENIN(obriu en
          una finestra nova) i CataloniaBio & HealthTech(obriu en una finestra nova), vol ser una plataforma anyal de trobada entre estudiants, graduats i màsters en enginyeria biomèdica i empreses del sector de la tecnologia mèdica.

El dia 9 d'abril s'obren les inscripcions pels assistents. És important fer registre previ per participar a l'esdeveniment.

L'activitat s'emmarca dins el Programa d'orientació i millora de l'ocupabilitat. El programa està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, amb càrrec als fons del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.