15a Festibity. La festa de les tecnologies de la informació

La Festibity i el talent: TalenTIC celebrarà, l'11 de maig a la Cúpula de las Arenas, el 15è aniversari així com els 40 anys d'història de la FIB.

11/05/2017 des de 19:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Cúpula las Arenas, Gran Via de les Corts Catalanes, 373-385, Barcelona

La ponència central de l'acte serà a càrrec de Xavier Sala i Martín, reconegut com el 14è economista més influent en l'àmbit internacional.

La Festibity és la principal activitat de l'associació d'antics estudiants de la FIB, FIBAlumni. És un esdeveniment de networking i de reflexió on cada any es tracten temes rellevants del món TIC que reuneix una mitjana de 500 persones entre CIOS, fibers, experts i directius de les principals empreses TIC.

• Inscripció. Si ets membre Alumni Premium, envia un correu amb les teves dades a per poder gaudir d'un descompte en la inscripció.