Club Founders Lab UPC: L’emprenedoria de l’enginyer: de l’empresa industrial a les startups.

Jornada amb una taula rodona amb ponents de renom, enginyers industrials i emprenedors. Cada ponent explicarà la seva experiència i debatrà sobre l'actual ecosistema emprenedor.

31/05/2017 de 19:00 a 21:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Aula Capella de l'ETSEIB. Av. Diagonal, 647, 08028 Barcelona

El club ETSEIB Alumni i el club d'emprenedors UPC FoundersLab organitzen la jornada L'emprenedoria de l'enginyer: de l'empresa industrial a les startups. L'activitat consistirà en una taula rodona amb ponents de renom, enginyers industrials i emprenedors. Cada ponent explicarà la seva experiència i debatrà sobre l'actual ecosistema emprenedor.

Ponents:

• Pau Molinas: enginyer industrial per l'ETSEIB i màster en Direcció d'Operacions i Direcció Industrial a EADA Business School Barcelona. Amb una llarga trajectòria professional a HP, actualment és COO i soci de Exipple Studio.
  • Jordi Altimira: enginyer industrial per l'ETSEIB i MBA per l'IESE. Actualment és soci principal de Lánzame Capital
  • Jaime Farrés: enginyer Industrial per l'ETSEIB, amb experiència com a consultor a McKinsey & Company. Actualment és COO i Co-fundador de l'app 21 Buttons
UPC Clubs