Sou a: Inici / esdeveniments / Passats / Info / EPSEB - Jornada de Nanotecnologia i construcció: fabricant des del món atòmic

EPSEB - Jornada de Nanotecnologia i construcció: fabricant des del món atòmic

• EPSEB - Jornada de Nanotecnologia i construcció: fabricant des del món atòmic
  • 2018-04-26T09:00:00+02:00
  • 2018-04-26T14:00:00+02:00

El proper dijous 26 d'abril tindrà lloc a l'EPSEB la Jornada de Nanotecnologia i construcció: fabricant des del món atòmic. En aquesta jornada es tractaran diversos aspectes relacionats amb la utilització de la nanotecnologia al sector de l'edificació. Hi haurà una primera part de la jornada dedicada a diferents aplicacions de la nanotecnologia en la construcció i posteriorment una taula rodona en la qual es tractaran aspectes de seguretat lligats a la manipulació de nanopartícules. La Jornada es dirigeix a un ampli públic, especialment a professionals i estudiants dels àmbits de l'Edificació i l'Arquitectura. És gratuïta, però cal inscriure's prèviament.

26/04/2018 de 09:00 a 14:00
EPSEB