SLT - Inscripció oberta: curs semipresencial de català de nivell superior (C2)

La Universitat Politècnica de Catalunya organitza un curs de llengua catalana de nivell superior, equivalent al nivell C2 del Marc europeu comú de referència.

01/10/2018 fins a 30/01/2019 (Europe/Madrid / UTC200)

Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech.

Nom de contacte

Telèfon de contacte

El curs és semipresencial, té una durada de 75 hores, està obert a tots els públics i permet assolir un nivell avançat en el domini de la llengua catalana.

En acabar-lo, els assistents es poden presentar a l’examen oficial (febrer 2019) per obtenir el certificat oficial d’aquest nivell, homologat per la Generalitat de Catalunya i vàlid, per tant, en el conjunt de l’Administració pública.

S’ofereixen preus especials per a persones vinculades a la UPC i es reconeixen crèdits ECTS i de lliure elecció.

El curs s'inicia el 31 d'octubre de 2018 i acaba el 30 de gener de 2019.

Informació i inscripcions: https://www.upc.edu/slt/ca/apren-catala/oferta-cursos/fitxes-cursos/superior