Club Dones Politècniques: entrevista a Ana Bassat, Podcast - Ep07

Ja pots escoltar a les plataformes Spotify i Ivoox, l’episodi 07 dels pòdcasts del Club de Dones Politècniques.

07/12/2022 a 12:00 fins a 05/02/2023 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC100)

Nom de contacte

Es tracta d’una sèrie d’entrevistes de caràcter periòdic, fetes a Dones Politech amb relleu professional, que permeten fer un mapeig d’on són les titulades UPC i que fan, més enllà de la seva vida professional.

El 7é episodi està dedicat a l’arquitecta Ana Bassat, arquitecta per la UPC A l'ETSAB i sòcia fundadora del despatx d'arquitectura  b720 Fermín Vazquez Arquitectos. Conjuntament, han rebut diversos premis internacionals, com l’International Award Architecture in Stone per la plaça del Torico a Terol o el World Architecture Festival Award per la Ciutat de la Justícia. La seva tasca, a hores d'ara està dedicada especialment a gestionar un gran equip de persones en el seu despatx.

Algunes de les obres més representatives en les que ha participat amb el seu despatx és la Torre Agbar, la Ciutat de la Justícia i el Mercat dels Encants a Barcelona, o la Torre Itaim a São Paulo.

Escolta l'entrevista a: Spotify | Ivoox