Club Dones Politècniques: entrevista a Helena Arias Casals, Podcast - Ep05

Ja pots escoltar a les plataformes Spotify i Ivoox, l’episodi 05 dels podcasts del Club de Dones Politècniques.

11/04/2022 a 12:00 fins a 01/05/2022 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Nom de contacte

Es tracta d’una sèrie d’entrevistes de caràcter mensual a Dones Politech amb relleu professional, que permeten fer un mapeig d’on són les titulades UPC i que fan, més enllà de la seva vida professional.

Aquest nou episodi està dedicat a l'Helena Arias Casals, estudiant d'enginyeria mecànica, electrònica i física a la UPC i a la UNED. Ha participat en alguns programes de recerca adreçats a estudiants, com el de "Joves i Ciència" de la Fundació Catalunya la Pedrera.  Actualment, col·labora amb el departament de Física de la UPC fent recerca sobre simetria PT en ressonadors acústics, a la vegada que desenvolupa la seva start-up Light Pills.

L’activitat està realitzada en col·laboració amb l’associació  Young IT Girls.

Escolta les entrevistes a: Spotify | Ivoox