Club Dones Politècniques: entrevista a Beatriz López, Podcast - Ep06

Ja pots escoltar a les plataformes Spotify i Ivoox, l’episodi 06 dels podcasts del Club de Dones Politècniques.

07/09/2022 a 12:00 fins a 23/10/2022 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Nom de contacte

Es tracta d’una sèrie d’entrevistes de caràcter periòdic, fetes a Dones Politech amb relleu professional, que permeten fer un mapeig d’on són les titulades UPC i que fan, més enllà de la seva vida professional.

El 6è episodi està dedicat a l’enginyera Beatriz López, doctora en Ciències Informàtiques, una de les primeres enginyeres en Computer Science de l’estat, cofundadora de l’spin-off Newronia, membre del consell assessor de MJN Neuroserveis, i actualment, docent a la Universitat de Girona. La Beatriz va fer el seu doctorat en Informàtica a la UPC sobre Intel·ligència Artificial.

La Beatriz ha dedicat gran part de la seva trajectòria professional a la intel·ligència artificial i al Machine Learning,  focalitzant-se en medicina i salut.

Escolta les entrevistes a: Spotify Ivoox