Sou a: Inici / esdeveniments / UPCesports - XERRADA: Happylandia:el nou deure de ser feliç

UPCesports - XERRADA: Happylandia:el nou deure de ser feliç

21/01/2019 de 14:30 a 15:30
Av. Diagonal 647. Campus Sud Escola ETSEIB Poliesportiu de la UPC C. Jordi Girona, 3. Edifici PE. Campus Nord 08034 Barcelona
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

ACTIVITAT

Xerrada/Tertúlia: Cada mes una temàtica

Professor: FRANCESC J.  FOSSAS.

Francesc J. Fossas i Llusà és llicenciat en Psicologia, especialitat clínica. El seu treball de recerca es centra fonamentalment en els processos i mecanismes de canvi psicològic. Treballa en el disseny i aplicació de programes de formació d'hàbits del benestar. Actualment col·labora amb diferents entitats tant en l'àmbit públic com privat alhora que desenvolupa la seva tasca com a assessor psicològic personal.

è A on es fan les inscripcions?

o   Oficines UPCesports  a tota la comunitat universitària UPC i públic en general.

Gimnàs de la UPC

Av. Diagonal 647. Campus Sud Escola ETSEIB

Poliesportiu de la UPC C. Jordi Girona, 3.

Edifici PE. Campus Nord 08034 Barcelona

Metro: línia 3 - Palau Reial/Zona Universitària. Bus: 60, 74.

Atenció: Gratuït i obert a tothom