WEBINAR CLUB ETSEIB + Dones Politècniques: Com gestionar la carrera professional i trobar feina a la era COVID-19?

El proper 7 de juliol, a les 18h, pots participar en aquesta sessió on line organitzada per dos dels clubs d’UPCAlumni, amb la participació d’experts en recursos humans i selecció, per oferir recomanacions sobre la recerca de feina i la gestió de la carrera professional en la època post Covid-19.

07/07/2020 de 18:00 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC200)

El proper 7 de juliol, a les 18h, pots participar en aquesta sessió on line  organitzada per dos dels clubs d’UPCAlumni, amb la participació d’experts en recursos humans i selecció, per oferir recomanacions sobre la recerca de feina i la gestió de la carrera professional en la època post Covid-19.
Participaran:

• Ignasi Rafel, soci director general de Talman Group
  • Laura Sala, sènior consultant engineering de Randstad
  • Rodrigo Véliz, soci director de The Mill and Partners Headhunters

Per poder accedir al webinar cal que facis la teva inscripció a la sessió. En resposta.  rebràs un missatge amb les indicacions sobre com hauràs d’accedir i amb quina plataforma de videoconferència.

Inscriu-t’hi