Sou a: Inici / esdeveniments / Clubs i Chapters / Clubs de centre docent / Club Alumni Consultors d’Estructures: Casos pràctics - La fibra de Carboni en reforç d’estructures de formigó

Si vols aprofundir en les recomanacions i procediments que proposa l’Institut d’Estudis Estructurals (IEE) en la segona edició del monogràfic “La fibra de carboni en reforç d'estructures de formigó” (2021) presentada el 29 d’abril de 2021, pots participar en aquesta sessió en línia centrada en la resolució de casos pràctics.
03/06/2021 de 19:00 a 20:00
En línia

Aquest llibre blanc unifica i justifica criteris, a la vegada que facilita el procés de càlcul en el disseny de reforços de pòrtics de formigó de secció T o rectangular, bigues contínues i pilars sigui de secció circular o rectangular, amb  CFRP.

El monogràfic té dues parts:  la guia de disseny i la guia de càlcul. En aquesta jornada les exposicions se centraran en els casos pràctics que han servit per a l'edició de la primera part.

Ponents:

Pedro A. Fusta, MAPEI SPAIN