Club Alumni Enginyeries de Terrassa - Presentació del nou club

El passat 10 de juny va tenir lloc la presentació oficial del Club Alumni d'Enginyeries de Terrassa (CAET), amb una assistència d'unes 50 persones.

21/07/2021 de 22:00 a 23:00 (Europe/Madrid / UTC200)

L'acte, en format híbrid, va ser moderat per la sotsdirectora de Promoció de l'ESEIAAT, Núria Salan  i va comptar amb la participació del Director de l'ESEIAAT, Xavier Roca, que va donar la benvinguda als alumnis a aquest primer esdeveniment de retrobada amb el seu centre d'estudis.

Tot seguit Àngels Serrat, representant d'UPC Alumni, va explicar la missió, objectius, serveis i activitats que ofereixen als seus membres i als Clubs que es van creant.

Oscar Puigdollers i Ginés Alarcon van ser els encarregats de fer la presentació del Club Alumni d'Enginyeries de Terrassa, i van donar pas a la intervenció de l'Alumni convidat, David Pedrerol, que va explicar la seva tasca com a president de l’Associació Microtia Espanya i com l’enginyeria s’ha aplicat a aquest projecte solidari ajudant als nens que pateixen aquesta malformació congènita.

Podeu demanar la vostra alta al Club a través del següent formulari

Consulta el seu web per estar al dia de novetats: