Club EPSEB Alumni: ConstruBeers 2022

Dijous 1 de desembre, de 18:30 a 20:30. Sessió presencial amb inscripció previa.

01/12/2022 de 18:30 a 20:30 (Europe/Madrid / UTC100)

Sala barrilera de la Fàbrica Moritz. Ronda Sant Antoni 41, 08011 Barcelona

Nom de contacte

Sota el nom de COL·LAPSE, el Club EPSEB Alumni organitza el ConstruBeers 2022. Durant la tarda es debatrà sobre com fer front a un futur pròxim que està proper al col·lapse. De la mà de ponències d'arquitectes, enginyers i enginyeres del sector,  veurem com fer front a l'escassetat de recursos i l'auge dels costos energètics i el canvi climàtic.

Diuen els organitzadors:

"En el ConstruBeers 2022 no pretenem predir el futur dient que estem al límit del col·lapse. L’objectiu de l’acte és reflexionar sobre com podem actuar si aquest escenari es fa realitat".

Parlaran:

• Galdric Ruiz, arquitecte tècnic
  • Marta Cabanillas, enginyera d'edificació
  • Victoria Merchán, arquitecta
  • Nico Mesanza, enginyer industrial
  • Marta Garcia, enginyera industrial
  • Roger Orriols, arquitecte tècnic i arquitecte
Moderarà la taula el president del Club EPSEB , Jordi Martí.

Acte gratuït amb consumició inclosa, reservat a alumnes o antics alumnes de la UPC. Cal registre previ.

1 de desembre de 2022, 18:30 h - 20:30 h

Sessió presencial: Fàbrica Moritz, sala barrilera. Ronda Sant Antoni 41, 08011 Barcelona