Sou a: Inici / esdeveniments / Clubs i Chapters / Clubs de centre docent / Club ESEIAAT Alumni - Societat Catalana de Tecnologia: Vols ser voluntari al programa STEAM4ALL?

El Club ESEIAAT Alumni, juntament amb la Societat Catalana de Tecnologia (SCT), s’han sumat al projecte STEAM4all, que incorpora continguts de tecnologia a les escoles rurals de Catalunya.
23/03/2021 de 09:00 a 19:00

A través del projecte STEAM4all, el professorat de primària d'aquests centres rep el suport i l'expertesa d'un/a voluntari/a que col·labora en l'elaboració d'activitats formatives incloses en el currículum dels centres. També pot participar en la impartició i la dinamització d'aquests continguts, sempre d'acord amb el centre.

Si estàs o has estat dedicat al sector industrial/ empresarial /educatiu STEAM i disposes de temps per col·laborar de manera continuada en un programa de voluntariat, consulta la informació detallada del projecte. Pots compartir el programa amb altres persones que puguin estar interessades.

Més info

STEAM4ALL - Joaquin Jimenez Godoy