Club ETSEIB Alumni: Trobada nadalenca

Dimecres 14 de desembre, a les 19:00. Sessió presencial amb inscripció previa.

14/12/2022 de 19:00 a 21:00 (Europe/Madrid / UTC100)

Nom de contacte

El Club ETSEIB Alumni organitza com cada any, la seva Trobada Nadalenca adreçada als seus Alumnis.

Durant la sessió podràs fer networking amb altres Alumnis ETSEIBers , mentre gaudeixes d'un pica-pica i una copa de cava. Alhora, participaràs en interessants debats i converses sobre assumptes d'actualitat com: 'Recursos Humans i els Enginyers/enginyeres, el mercat laboral i la captació de talent', de la mà d'en Rodrigo Veliz de la Quintana, membre de la junta del Club ETSEIB Alumni.

T'esperem el pròxim 14 de desembre a partir de les 19h al Col·legi d'Enginyers Industrials (Via Laietana 39, Barcelona - Planta 1 - Restaurant).

No t'ho perdis, reserva ja la teva plaça

Inscriu-t'hi

14 de desembre de 2022, 19:00 h.

Sessió presencial

Col·legi d'Enginyers Industrials. Via Laietana 39, Barcelona  (planta 1, restaurant).