Sou a: Inici / esdeveniments / Clubs i Chapters / Clubs de centre docent / ETSEIB Alumni - La transformació digital a les empreses

ETSEIB Alumni - La transformació digital a les empreses

En els darrers 170 anys, l'ETSEIB ha estat format enginyeres i enginyers capaços de liderar els canvis que han anat sorgint. Ara les empreses i els professionals es troben davant d'un repte accelerat degut a la Covid-19: la Revolució Digital, la Indústria 4.0 i la Transformació Digital. Tots els àmbits de la societat estaran impactats.
25/03/2021 de 19:00 a 20:00

En aquesta sessió de Digitalització s'analitzarà el paper que juguen les enginyeres/enginyers en el canvi de paradigma,  des de tres òptiques diferents: el de la petita empresa, la gran empresa i les institucions públiques. També es parlarà de com aconseguir finançament per engegar el procés de digitalització a les empreses.

Escolta la veu dels experts en aquest esdeveniment virtual.

Rebràs l’enllaç a la sessió en els dies previs a la jornada.

Inscriu-t’hi