Sou a: Inici / esdeveniments / Clubs i Chapters / Clubs de centre docent / Club ETSEIB Alumni: Enginyeria Industrial. Uns estudis, una professió, una trajectòria.

Podcast a Oscar Macía. Primer capítol d'una sèrie de podcasts orientats a donar a conèixer l’enginyeria industrial.
20/12/2021 16:00 a 20/01/2022 16:00

Uneix-te a aquesta sèrie de podcasts on coneixeràs de primera mà diferents perfils d'enginyers i enginyeres industrials amb el propòsit de compartir experiències i donar a conèixer el seu dia a dia.

Per què triem estudiar enginyeria Industrial en l’ETSEIB? Com triem el nostre primer treball? Com ens preparem per a les noves competències? Què fem en el nostre dia a dia? I sobretot que ens apassiona de la nostra feina i dels nostres estudis?.

Aquest primer podcast està  protagonitzat per l’Oscar  Macía,  CEO & Cofounder en FORCEMANAGER. Escoltarem el seu viatge professional, des de la seva part més tècnica fins a la de generació de negoci i més emprenedora.

Això va de persones i de generar energia. Escolta el  primer podcast del Club ETSEIB Alumni.