Club Dones Politècniques: Cloenda del programa M2m 2021-2022

Dimarts 5 de juliol. Sessió presencial amb inscripció prèvia.

error while rendering genweb.contentleadimage

05/07/2022 de 18:00 a 20:30 (Europe/Madrid / UTC200)

Aula Màster, Campus Nord UPC

Telèfon de contacte

Vols saber com ha anat l'edició actual del programa de mentoria M2m i quins han estat els aprenentatges i els processos d'empoderament que les joves mentorades han experimentat?

Potser vols fer propostes d'activitat per la pròxima edició o et vols inscriure ja de cara al curs vinent?

O t'interessa escoltar la comunicació de la politòloga Sònia Ruiz,  directora dels Serveis de Gènere i Polítiques del Temps de l’Ajuntament de Barcelona? Aportarà el seu bagatge personal i professional sobre empoderament, interseccionalitat, edatisme, transversalització de gènere o justícia de gènere.

Fes la teva inscripció i convida (amb inscripció) a aquelles persones interessades a participar en la pròxima edició.

18:00     Benvinguda, Marga Santaeulària, Club de Dones Politècniques.
18:15     De la igualtat d’oportunitats a la interseccionalitat: mites i realitats de gènere al mercat laboral  i els
estudis politècnics.  Què es fa des de les institucions?
Sonia Ruiz García, Directora dels Serveis de Gènere i Polítiques del Temps de l’Ajuntament
               de Barcelona.
18:45     Debat obert. Núria Martinez, Club de Dones Politècniques.
19:15    Tancament M2m 2021-2022, Àngels Serrat, UPC Alumni:
               -   Valoracions de l’edició actual
               -   Recollida de propostes per la nova edició
19:45    Espai de Networking lliure amb piscolabis
20:30    Cloenda de la sessió