Xina: un país ple d'oportunitats

Divendres 1 de desembre, de 11:00 - 13:00h. Sessió presencial, amb inscripció prèvia.

01/12/2023 de 11:00 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC100)

Vertex Building, Plaça Eusebi Güell n.6, Campus Nord de la UPC, Room VS 208

Nom de contacte

Presentació a càrrec de membres de la Northwestern Polytechnical University (NPU), Escola de Mecànica, Enginyeria Civil i Arquitectura

Si voleu conèixer aquesta universitat, la seva ubicació, assignatures i opcions de recerca veniu a la sessió que tindrà lloc el divendres 1 de desembre de 2023 a l'edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC ,a les 11:00 h, de la ma d'UPC Alumni.

Convocatòria adreçada a estudiants xinesos i titulats de màster i doctorat de la UPC, amb experiència internacional preferentment. L' NPU està interessada a contractar titulats de la UPC.

11:00     Benvinguda, a càrrec de Juli Boned, UPC Alumni.
11:05     Presentació dels ponents, a càrrec de Kok Wong, Servei de Relacions Internacionals de la UPC.
11:10     Presentacions dels membres de l'NPU.
12:10     Sessió oberta de preguntes.
La sessió tindrà lloc a l'Edifici Vèrtex, Plaça Eusebi Güell nº6, Campus Nord de la UPC, Sala VS 208.
Idioma de la sessió: anglès-xinès.

Places limitades
Per a més informació, accediu a la web de la universitat NPU: