Oriol Roda, cap d'enginyeria Globalsa Convervación S.L

12/09/2024

La veu dels Alumni: secció on entrevistem a titulats i titulades de la UPC de diversos sectors

CONEIXENT A... L’ORIOL RODA
UPC Alumni
Enginyer Elèctric. 2024 - Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE)
Cap d'enginyeria Globalsa Conservación S.L

P- Professor preferit?

R- Juan Moron Romeva.

Professor de l’assignatura d'instal·lacions 1 i 2. I per sort, tutor del meu TFG (Treball Final de Grau).

P- Què faries diferent pel teu pas universitari?

R - Tot i la dificultat afegida de compaginar els estudis amb la feina, de la complexitat d’algunes assignatures i a més, dedicar temps a les associacions: No canviaria res.
Ha estat un procés llarg, però ple d'aprenentatges,  en el qual he pogut realitzar connexions i amistats amb un gran nombre de persones les quals sempre recordaré.

P- Experiència que vulguis compartir?

R – Organitzar les festes de l'escola.
Recomanaria 100% a tot l'estudiantat participar en alguna de les associacions de la seva escola. És laboriós, però després... dona molta satisfacció personal.

P- Quina vinculació tens amb UPC Alumni?

Actualment, preparant el rellançament del Club UPC Alumni de la meva escola, l' EEBE, de la qual us avanço: seré el nou president.
(Companys i companyes us espero en la propera trobada!)

P- A qui li donaries les gràcies...?

Principalment, a la família i els amics per ser-hi allà sempre! Però també a l'equip directiu de l'escola i diferents professors els quals hem compartit moltes hores duent a terme reunions.

P- Què t’aporta la xarxa UPC AlumniMés?

Connexions entre Alumni, les quals a vegades, realitzant una retrobada,  pot generar un benefici per ambdues parts, a més a més de teixir una xarxa d'enginyers i engineyes plena de coneixement.

P- Estàs treballant actualment i quins projectes tens?

Actualment, treballo com a cap de departament d'enginyeria en l'empresa de Globalsa Conservación S.L. I com a projecte estem mirant el grup d'amics de la universitat tirar endavant alguna de les idees que tenim present, però que encara es troben en estat de naixement.